You don't know what you've got until you're missing it a lot.

 
Nu när det inte är så långt kvar känner jag att jag verkligen uppskattar saker som man tar för givet här hemma på ett helt annat sätt. Jag tror att det här året kommer att få mig att se på saker hemma & Sverige på ett annat sätt faktiskt. Sen finns det otroligt mycket saker som jag är nyfiken på att testa där borta som inte finns hemma, till exempel så satt jag och Josef här om dagen och kollade på alla Ben and Jerry's smaker, vilken lyx att kunna smaka på alla när jag är där haha! 
 
Mailade EF igår också och placeringen kan komma så sent som i Augusti (!!!!), usch har en känsla av att dom kommer ringa och säga ''om två dagar åker du''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0