SOMMAR11

Godmorgon! Igår kväll låg jag sömnlös och grubblade fram till kl 2 innan jag smög ner och somnade kramandes med min mamma, blev väckt kl 7 och låg och pratade med min älskade pappa innan jag somnade om och försov  mig TRE timmar till min tid hos läkaren, gött jobbat! Det löste sig iallafall och på schemat idag står: frulle, fixa grejer på stan, träna, Josef & lite småfix till världens bästa väns födelsedag hehe. Bjussar på lite bilder från förra sommaren då min kamera är paj & det inte går att ladda upp bilder = Bajs med sylt.
 
Surt som räven: Justin Bieber som jag vill se live av hela hjärtat kommer spela i Sverige i April när jag inte är hemma :( Däremot så är jag i USFREAKINGA då och har förhoppningsvis the time of my life! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0