Gym

Före gymmet & efter hahah.. 
 
Kan berätta lite om vilka ämnen jag har valt och saker som har hänt hittills!
+ Jag valde: Drama, yearbook, media, två psykologiklasser, matte, engelska & historia (Dom tre sista var jag tvungen att ta) 
+ Jag har fått dille på godis som heter Resee's eller något, ni som känner mig vet att jag gick och åt jordnötssmör ur burken hemma och detta är jordnötssmör med choklad på, blir det bättre???
+ Mina hostparents är hur goa som helst!
+ Amerikanare är 9,5 gånger av 10 supertrevliga och sociala
+ Folk i mataffären frågar hur man mår (Händer inte direkt på Konsum varje dag!!)
+ Jag bor i samma land som Justin Bieber!
+ När jag gick in i Gympahallen (Baskethallen) i skolan så trodde jag att jag hade hamnat i ett avsnitt av One tree hill!
+ När dom berättar för folk att min bror hade spelat in en film till mig där han pruttar så har dom sagt ''Farting is international, you'll fit in perfect'' hahah.
+ Det är hur kul som helst att lära dom prata svenska!
 
Jag gillar verkligen att vara här, kunde inte fått bättre familj och allt såntdär, men att tro att det ska vara lätt att bryta upp med allt man har hemma och flytta till andra sidan jorden är nog att vara lite överpositiv. Jag vet att jag gör mitt eget år när jag är här och jag tänker ha en positiv attityd, vara öppen & njuta av hela detta äventyret, jag är ganska säker på att det kommer gå löjligt fort (Jag har redan varit här en vecka!!!) och när jag står där på Graduation så kommer jag inte ångra en sekund att jag åkte, jag ska se till att detta blir det bästa året och beslutet jag har tagit och någonsin kommer ta :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0