Because when you stop and look around, this life is pretty amazing

Åkte som sagt hem till Hannis igår nör hon fyllde och grattade henne. Av mig fick hon choklad, en bok som jag hade gjort om bilderna och texten i haha (ej att visa för allmänhetens ögon xD), armbandet ni ser på bilden med ett litet hjärta på, ett linne, pappret hon håller upp med bilder på oss och massa text på baksidan & ett grattiskort med internskämt. Tishan ni ser i vänstra hörnet fick jag av henne (bland annat) i försenad födelsedagspresent haha!! Så jag kan ha med mig den till USA, så go<3
 
Just nu ligger jag i sängen sjuk som ett as och får nog ändra mina planer för resten av veckan om inte detta går över, suger lite smått! Är också nåågot avundsjuk på alla som har fått placering, när kommer min???? åh :(

Kommentarer
Postat av: Anna - Utbytesstudent USA 12/13 - North Carolina

Din placering kommer säkert snart! Dom sparar säkert den bästa till dig! :D

Vill du göra ett länkbyte? Jag ska också till USA i höst! :)

Svar: Va go du är!! jag hoppas de hehe :D Självklart :)!! Vet du vart du ska än?:)
jmadeleinen.blogg.se

2012-07-04 @ 13:48:47
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0