Framme!

Jösses. Igår natt kl 3 sa jag hejdå till världens bästa kille på hela jordklotet och den kändes i hjärtat kan jag meddela. Åkte till flygplatsen, kramade min älskade familj hejdå och grät amazonasfloder, satte mig på planet och läste deras fina brev som va helt överfyllda med kärlek! Flygresorna gick kanon, high five med mig själv som inte virra bort mig på dom enorma flygplatserna haha! 
 
Fick ett jättefint välkomnade av min goa familj, kramar, pussar, ''heeey sweetheart'' m.m! Åkte hem och somnade som en STOCK efter att knappt ha sovit på 1,5 dygn, social tjaj!! :D Vaknade nyss (kl är 7 här typ) ska försöka somna om och sen får vi se vad denna dag har att bjuda på. Hoppas ni mår bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0