BBPB <- BildBombPåBloggen citat av J.Kvarnström lll

Gooooddagens! Börjar äntligen bli lite friskare yey! Har haft 5/5 toasters-dagar med mina favoriter på båten. Vi har grillat, spelat gitarr, myst, mölat, skrattat, jag har moonat för hela Hunnebo haha, varit med om kattkorvsläskig storm m.m. Vi har så jävla kul & mysigt tillsammans så de e rent löjligt hehe! Nu är vi hemma hos Josef en snabbis och ska snart ta buss tillbaka till båten och sova en sista natt. Dom kommande dagarna kommer fyllas med avskedsfest, kompisar, löve, familjen, konserter, skratt, hejdån och en himla massa tårar. 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
Tjenaaaa Josef här igen!!! Jag vet att ni har saknat mig åhh jag vet snälla sluta ni är underbara pusspusspusspusssspåååeeeer mina kära läsare hihihi!! Jag har varit ute på båt med flickvän & family and it har varit sjuuuuukt mysigt och tre stycken ASKUL!!!! Vi höll på att fan gå under inatt när poseidon straffade oss för vårat argeseväckande beteende.. men JAG överlevde så ni behöver inte gråta såååja åhh ni är ju underbara min läsare blir helt glad i själen :') NU FÅR DET VARA NOG! JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR PUDDDDING X'D plz call me animal in the night for 20 kr på dassets humla jaja såja de ordnar sig! PUDDDDIIING
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0