life is a rollercoaster you just gotta ride it

Snodde den här bilden från Emmas blogg, inte lagt in mina bilder på datan än så hoppas det va okej! Jag hade iallafall en så himla kickass nyår, hade så djuriskt kul hahaha! Började första dagen på året med att umgås med min soulie Hanna, vi skrattade halvt ihjäl oss, gick på bio, bröt nyårslöften och slappade sönder! Idag har jag häng med goaste Jossan, vi har slappat röv, och gått på äventyr! Mitt år har börjat toppen, men det har slått mig ännu mer hur mycket jag kommer sakna mina älskade vänner och min familj när jag åker, och det känns helt sjukt att jag åker I ÅR!!!!! Är sååååå taggad, men jag hade velat packa ner mina kära folk i en liten burk och tagit med mig!
Well well cykelställ, jag åker förresten till sälen imorn kväll men vi hörs! CIAO kameler

Kommentarer
Postat av: emma

ba: nej de va inte okej.



hahahahah

(du får superdupermegadunder-gärna skicka alla bilder från din kamera, jag vill framkalla dem lixxxxom <3) puss och tack för kvällen missing.girl_95 vart fan tog du vägen hihi

2012-01-03 @ 16:18:30
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0