USA

Postat av: Hannah :)

hejhej! Jag undrar lite om din usa resa för jag har läst några andra bloggar som du har länkat och vissa har fått en värdfamilj och sånt så har du fått någon värdfamilj ännu och vilken stat/stad ska du till? Hade varit jätte kul om du gjorde ett litet inlägg om det här någon gång. Förresten är du sjukt fin och har en väldigt rolig och fin blogg! Ha det braa

 

sv: Tack så jättemycket, va kul att du tycker det! :D Jag har inte fått värdfamilj än, jag åker med EF och jag vet bara en som har fått värdfamilj för det vanligaste är att man får det någon gång i juni! Jag har gjort ett delstatsval så kan hamna i Kalifornien, Arizona eller New Jersey, vet tyvärr inte vilken av dom det blir heller men det är lite spännande också att inte veta trots att man är ivrig som sjutton på att få reda på det! :D Är det något mer du/ni undrar över är det bara att fråga på! Ha det bra du med!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej, jag skulle också tycka att det var roligt om du kunde skriva ett inlägg om din resa. Hur länge ska du stanna där och kommer du gå i high school? Då kommer väll allt vara på engelska, blir det inte svårt. eller har du lätt för språket? :D

2012-02-03 @ 22:56:38
Postat av: fanny

vart kommer dom shortsen ifrån skit snygga snälla svara

2012-02-04 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0