Mina fina vänner.

 Snodde bilderna från Elsas facebook, hoppas det va okej!!
 
Älskade älskade utbytesstudenter!! Så starka, modiga, inspirerande och fantastiska. Det känns som vi alla har en speciell connection, vi förstår varandra och även om alla har sitt eget äventyr så vet vi hur det känns att uppleva och gå igenom vissa saker. Det är öron som lyssnar och hjärtan som förstår. 
 
Igår fixade min goa IEC ett julparty för oss utbytisar hemma hos henne, vi spela julklappsspel, käka, skrev julbrev och mös. Efter det sov jag hos bästa Elsa och vi grät av skratt och låg och prata om allt allt allt lite för länge för en måndag men det gör ingenting! 
 
Idag stod track and field på agendan och det kändes verkligen att vi hade köttat sönder igår, helt möör men det är underbart. Sen kom jag hem i 20 minuter och sen åkte vi till The board of education där vi skulle presentera oss och några av utbytesstudenterna hade en presentation om året, erfarenheter, information, förväntningar och allt som hör året till, grymma! 
 
Just nu stressar jag mellan träningar, skolarbete och julpartyn men det är skönt att ha full rulle. Lite kaos i både huvudet och USA just nu (med skjutningarna i Connecticut m.m vilket är ofattbart och väldigt sorgligt). Jullovet är varmt välkommet nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: isabelle

måste säga att killen i röda shorts ser väldigt bra ut, haha...

Svar: haha självklart, han är ju svensk ;)!
jmadeleinen.blogg.se

2012-12-19 @ 17:49:01
Postat av: Isabelle

haha jaha, det förklarar ju saken!;)

2012-12-21 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0