magiskt magiskt magiskt magiskt

Mysig lördag! Vaknade upp och kollade julkalendern, åt lyxfrulle och tog det lungt. Sen åkte vi till postkontoret och jag skicka iväg en massa brev till mina älskade svenskar, hängde hemma hos min bästa Elsa en sväng innan det va dags för julmusikalen. Ett ord, magiskt! Helt sjukt hur bra allt blev till slut och jag log och rös hela kvällen! Nu ska jag knoppa mig i säng och ladda om för morgondagen, sov gott 
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen det senaste! Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv att pappa e bäst hihi.. P o k

2012-12-09 @ 07:58:24
Postat av: Mammiz

Du är världens vackraste!

2012-12-09 @ 08:13:44
Postat av: emma

hejhej, jag ska åka iväg nästa år och jag undrar bara, tar du med lunch hemifrån eller köper du i skolan? vad kostar en lunch i skolan? :)

2012-12-09 @ 11:18:23
Postat av: I

Du kan väl berätta om dina favoritklädaffärer där borta, samt godaste godiset? :)

2012-12-09 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0