JULLOOOOOOOOOV

Haha utmattade slappfisar i draman efter finals 
 
Igår blev vi slaktade på träningen men det va sjuk skönt efteråt. På kvällen åkte jag, Casie and Ashley to a basketball game och sen avsluta vi kvällen på Donken med Blake. 
 
Idag har varit en bra dag trots att jag va väldigt rädd för att gå till skolan idag då det har varit lite oroligt plus ''jordens undergång'' och allt kaos, det fanns iallafall 8 poliser så det kändes tryggt och inget hände så nu kan jag andas uuut! Vi hade kakfest i yearbook och sen bockade jag av mina sista finals. Efter skolan stannade jag med Justin, Darby, Jasmine mfl och kollade på the friday show som media håller i. Nu har jag slått in paket och bakat chokladbollar, ikväll står julparty och fet sleepover hos Addy på kartan, perfekt sätt att starta lovet på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0