FÖRSTA ADVENT

Glad första advent på er! Jag har haft en fin helg, i fredags va vi i kyrkan hela helgen och övade inför julmusikalen som är nästa vecka. Igår va det ju första december så jag startade dagen med att ligga kvar i sängen och kolla på julkalendern, Savannah hämtade upp mig vid 10 och sen åkte vi till Lexington för att kolla UK game. Vi hade en go dag där, sen va jag hemma i 20 minuter innan vi åkte iväg till ett bröllop och avslutade kvällen på Steak and Shake. Idag har jag hunnit med kyrkan, ska snart hämta upp Savannah och åka till Bernidas vän som har en stor kakfest, ikväll ska vi iväg till nån grej där Shirley ska sjunga. Fullspäckat! 
 
Fått ett brev från min bästis också, grät av skratt, lycka, saknad och lite mer saknad. Hon hade skickat med favoritgodiset, massa jättefina brev, en bok som hon hade gjort om oss, tidning och åhh. Blev OBESKRIVLIGT glad, alla borde ha en vän som henne! Jag har verkligen världens finaste vänner hemma i Sverige, ni är underbara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0