Fika x 1000

Sjukaste fikan någonsin! Vi åkte hem till en kompis till Bernida, servitörer, pynt överallt, kakor ÖVERALLT, i sovrummen fanns det till och med en massa bakelser! Haha vi va otroligt svullna när vi åkte därifrån, men gött va de! Kom nyss hem från kyrkan, träffade Maj där (en svensk kvinna som flytta hit för jättelängesen) världens gulligaste är hon och jag bröt ihop när hon sa att hon skulle fixa knäckebröd och peppakakor till mig och kallade mig lilla gumman på Örebroska haha. Så lik min farmor och mormor är hon och jösses va jag saknar dom nu! Puss på er när ni läser detta, jag älskar er!!!!! 
 
Ny skolvecka imorgon, kommer va en fullproppad vecka med mycket kul. Startar min måndag med att åka med Addy hem, måndagar levererar igen! Sov gott Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0