Dan före dopparedan/grön jul

#1 världens mysigaste vovve 2# Sjukaste matchen igår, 51-51 med 4 sekunder kvar. 3# Jag och Casie igår på matchen 4# Pyssel
 
Igår va en bra dag, en mysig dag och en glad dag. Pratade med lite älsklingar hemma i Sverige och det gjorde min dag super. Va lycklig jag är som har så fantastiska människor omkring mig! Kvällen avslutades med att jag och Casie skrek halvt ihjäl oss till en väldigt spännande match, har blivit jordens sportnörd sen jag kom hit men det är ju så himla kul att heja sönder på skollaget. 
 
Startade min morgon med att kolla julkalendern, tycker den är grym i år! Sen har jag legat kvar i sängen i nästan två timmar och pysslat med en hejdåpresent till mina favvoamerikaner, ni får se resultatet i maj hehe :) Nu ska jag gå upp och göra världens bästa frulle. Ikväll ska vi till en skola och klä ut oss till tomte, tomtemor och elf haha. Känns inte alls som julafton imorgon!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0