Bullitt central + FroYo

Haft en väldigt annorlunda dagen-innan-julafton kväll jämfört med hemma och det gör lite ont i hjärtat att inte vara hemma med min familj just nu om jag ska vara ärlig. Men vi hade en fin kväll på Bulitt central med massa söta barn som viska till tomten vad dom önska sig, varm choklad och mys. Sen åkte vi till Frozen yogurt och det gjorde kvällen toppen, mitt favoritställe! :D Hälsade på Lavada, Morgan och Ryan och dampa runt lite innan vi åkta hem. Nu ska min lilla tomtemor läsa saga för mig innan jag somnar haha. God juuuul sverige<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Johanna! Jag vill bara önska dig en jätte jättegod jul. Jag sitter just nu hos din mor o far, skall sen till Fredrik. Alla hälsar o vi skickar med jättekramar. Din egen farmor

2012-12-24 @ 13:04:22
Postat av: Fredrik

Hej Johanna !!!
Hoppas du har en riktigt fin jul, vi saknar tomten här hemma har blivit avslöjad i år som tomte så du får sikta på komback nästa år!!
Som vanligt sitter vi nu gött dästa efter all god julmat och bara njuter av julen sötma.
En god jul och kramar till dig önskar vi alla här hemma Fredrik, viktor, susanne,Farmor, Anncatrine, Micke och jonas.

2012-12-24 @ 21:22:18
Postat av: Sara

Vart i USA är du? :)

2012-12-27 @ 22:30:38
URL: http://saracm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0