-

Gårdagen tar hem första priset på jobbigaste dagen sen jag kom hit, utan tvekan. Den fick mig också att inse hur mycket jul betyder för mig och hur mycket jag älskar min släkt, hela den här månaden har fått mig att inse det men framför allt igår. Nästa år ska vi fira fetaste julen någonsin har jag bestämt! Hoppas ni hade en kanonmysig jul med nära och kära!
 
Idag är det julafton här borta i staterna och vi ska snart iväg på middag, vi firade med släkt igår så det blir lugna puckar idag. Resten av veckan ser ut att bli toppen, Nashville med min värdfamilj, förhoppningsvis fira lite svennejul med Elsa, Gatlinburg med the youth group och sen är det nyår. 
 
Igår nådde jag också 5-månader-i-staterna vilket betyder halva tiden, helt sjukt. Har väldigt mycket kul att se fram emot under våren och jag ska njuta av varenda sekund! Vi hörs snart igen, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0