Tre veckor in the states!

Idag har jag varit här exakt 3 veckor, detta är det svåraste, jobbigaste, roligaste, mest spännande, galnaste och jag måste säga det bästa jag har gett mig in på. Jag lär mig något varje dag och växer som person. John och jag satt och pratade idag i bilen så sa han ''Vi är så tacksamma och lyckliga över att du är hos oss, du är sweet as could be'' åh, är så himla glad att jag bor hos dom. Nu har jag inte bara en FANTASTISK familj i Sverige utan en i USA också och det är superfräckt! 
 
Fixade gitarren ikväll så ska snart provspela, det KLIAR i mina fingrar hehe! Handlat jordgubbar och gott så ska gå ut och kvällsmysa :) Imorgon har jag try out för the dance team, på fredag är första riktiga football matchen, efter det ska vi tjejer ha en sleepover i källaren och på lördag blir det förhoppningsvis shopping. Woop woop!! 
 
Jag har fått lite frågor från er som jag ska svara på, jag vet att jag hade tusen frågor innan jag åkte på mitt utbytesår så om det är något ni undrar över bara fråga!! Tänkte ha en ''frågestund'' nu när jag har varit här några veckor så FRÅGA PÅ! Om vad som helst :) Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: anonymsvennabanan

hur funkar toaletterna? har ditt bajs fastnat i avloppet någongång, eller känner du någon som varit med om liknande? är det läskigt att gå på toa?

2012-08-16 @ 03:49:53
URL: http://dedu.blogg.se
Postat av: N

Ska på intervju snart är den engelska bitten svår? Vad är det för sorts frågor ? :)

2012-08-16 @ 13:20:28
Postat av: Amanda

Hej! Åh jag är så himla avundsjuk! Vill också! Fast jag måste vänta några år. Men kan alla som vill åka? Asså alla som anmäler sig åker? Eller är det typ en lottdragning?

2012-08-17 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0