SOCCERGAME


1# Hahah funny notes my hostdad gives me when I forget to take my allergy pills 2# Me and my top model dog

+ När man upptäcker att man skriver ett helt inlägg på engelska utan att tänka på det 
+ Haft sjukt kul idag i skolan, på medialektionen satt jag och lärde mina klassisar massa svenska och skrev en annons om ett synchronized backflip-cat-team och skratta så tårarna rann.
+ På lunchen prova jag massa konstig mat dom har här, bland annat peanutbutterjellysandwich (yummy) 
+ Mina chokladbollar blev jätteuppskattade
+ Jag älskar mina A-days (Vi har varannan Aday varannan Bday) 
+ Pratade precis med min älsklingsmammis på viber, kuligt!
+ Ska iväg på fotbollsmatch nu
 
Hörs senare fina ni, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUNKVOVVE.. Peanutbutter rules.. Nooot.. Ha en superhelg, and dont take any ...😘😘

2012-08-31 @ 06:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0