OTROLIGT LYCKLIG OCH TACKSAM!

 
Saker jag ska göra under mina månader i staterna: 
- Gå på bonfire
- Pröva smores
- Uppleva thanksgiving och amerikans jul
-Ruinera mig själv på Victoria's secret
- Va med på powder puff game (Tjejerna klär ut sig och spelar football, seniors mot juniors, freshmens mot sophmores)
- Uppleva pep rallies och skrika mig hes på basketmatcher
- Åka till florida med utbytesstudenterna på springbreak eller med alla seniors i Maj 
- Åka till Nashville med min värdfamilj till ett enormt köpcentrum
- Pröva all konstig mat dom har här haha
- Gå på prom
- Stå på graduation och ha världens bästa år och en triljon erfarenheter med mig i fickan
- Åka till Kalifornien med min älskade familj när dom hämtar hem mig 
 
lycka.lycka.lycka.lycka.lycka.lycka
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

vart i USA bor du? Själv pluggar jag i LA :)

2012-08-29 @ 05:46:30
URL: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0