Lucky I'm in love with my best friend, 6 months.

Wow, vart ska jag börja? (Ni som kräks på cheesiga kärlekstexter ska nog inte läsa haha) Idag har jag och Josef 6 månader, ett halvår. Det är snart ett år sen vi träffades för första gången och skakade hand i en sjöbod och då kunde jag aldrig ana att jag skulle sitta här ett år senare kär som en lemur! Du har verkligen förändrat mitt liv, totalt. Känner ingen som är så omtänksam som du är, som bryr sig så mycket, som är så genomsnäll och fin rakt igenom. Du överöser mig med glädje och kärlek varje dag och du får mig alltid att må bra! Är så otroligt tacksam att jag har dig, du ställer alltid upp för mig och finns där som en solstråle. Trodde aldrig jag skulle hitta en kille som har samma störda, helsjuka, bajsiga, pruttiga, rapiga humor som mig. Vi två är bannemej helt knäppa i hela bollen, du får mig att skratta tills magen går av och brallorna är blöta av kiss haha. Du är inte ''bara en pojkvän'' utan en bästa vän också och det är jag hur glad som helst för. Vi har aldrig klarat att kolla på en hel film för vi pratar bort det, vi spolar om introt och pruttar till det istället haha (Barabambambambaaam *prutt*). Älskar att vi har hörts av ungefär varenda sekund i 8 månader och ändå har tusentriljarder saker att prata om. Älskar allt med dig. Du växer i mina ögon för varje dag som går och varenda liten del av min kropp älskar dig. Du är en sån kärlek som jag hoppas alla får uppleva nån gång i sitt liv. Du är femtioelva gånger bättre än the notebook, för du är på riktigt och du är min. Vår humor är så sjuk att jag ber för bävrarna och målar röven blå. Du är så gullig, köper choklad när jag är sjuk, rosor, skriver kärleksbrev, gör frukost på sängen och vinner nallar på liseberg till mig haha (För att bara nämna några grejor). Varenda gång vi ses, smsar eller pratar skapar vi fantastiska minnen och jag önskar att jag bara kunde filma allt vi gör och kolla på om och om och om igen. Det är rätt galet egentligen hur man kan känna såhär mycket för någon, hur mycket man kan bry sig om någon. Det känns som jag har känt dig i 10 år, allt är så naturligt med dig och jag är verkligen mig själv ända ut i fingerspetsarna. Du får mig att sjunga massa töntiga låtar i duschen. Sprallig gör du mig, och knäsvag. Du är verkligen min drömkille och ibland får jag nypa mig i skinnet för att verkligen förstå att det är på riktigt när du sitter och spelar & sjunger Hey there Delilah (Fast Hey there Johanna). Saknar att kunna pussa på dig, hålla om dig och vakna upp bredvid dig, saknar allt med dig men det finns inget som jag tror på lika mycket som på dig och mig. Om det är några som klarar detta så är det vi! Denna texten beskriver ungefär en nål i rymden av det jag känner för dig. Vet är att det är stora ord när man är 17 ynka år men hela du är bara så RÄTT. Vad jag ville säga va nog bara tack för fantastiska månader och allt jag har fått uppleva med dig, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Naaaw, vad fint!:')

2012-08-06 @ 14:14:18
URL: http://vickiso.com
Postat av: Anna-Karin

Världens finaste det är du mitt hjärta och du bästa Josef.

2012-08-06 @ 19:05:40
Postat av: Starka killen på sista bilden xD

Jag är så LYCKLIG som har dig mitt hjärta, du är en helt fantastisk människa på alla sätt och du är min :'), snart syns vi igen och jag längtar så mycket att fjärilarna i min mage får hjärtattack, jag ÄLSKAR dig!

2013-03-10 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0