HIGH SCHOOL IMORGON!

Livet här är verkligen som en bergochdalbana, ena stunden känns livet superbra och man älskar det medans man andra stunden bara vill åka hem till alla som man älskar och man frågar sig vad gör jag här egentligen. Det är mycket att ta in och det är svårt att ta in och känna sig bekväm med vissa saker. Språket, skaffa nya kompisar, bo hos en ny familj, kulturkrockar, att alla man känner är så långt ifrån en och tusen andra intryck att smälta och handskas med. Man får ge det lite tid så tror jag det blir superbra! Imorgon börjar skolan iallafall och jag är superduperexcited!!! Ska bli gött att börja faktiskt, komma in i rutiner och träffa mer folk. 
 
Idag har jag gymmat med Elsa (SÅ skönt att ha nån som förstår hur man känner här), klippt gräset & kollat lite fotboll. Burger king och en jäklans god cupcake fick avsluta mitt sommarlov. PEACE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0