2april

Hej! Inte skrivit här på ett tag för inte haft något sug alls, men tänkte börja skriva lite igen faktiskt! Ska göra om lite för jag har haft samma header i en istid nu, enda problemet är att jag är som en 80åring när det kommer till att pilla med stilmallar m.m!

Sen vi hördes sist har jag bland annat pluggat som en liten råtta, tränat, jobbat, umgåtts med mina goa klasstjejer, träffat kompisar, firat emma, umgåtts med min fina pojkvän som jag inte kommer träffa på tre veckor (skriker långa ramsor på kinesiska), sett hungerspelen, blivit ett justin bieber fan, blivit överraskad av min fina mamma och längtat otroligt mycket till påsklovet som närmar sig med stormsteg!!! Hoppas ni mår fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0