SNYGGJÄVELBLOGGAR

Idag är den dagidagidagidag som en kille på 17 vårar har fått ett förträffligt tillfälle att skriva ett sofistikerat inlägg på sin underbara flickväns blogg<3 Jag tänkte berätta en liten saga om en trebent pojke för mina kära bloggläsare PUWSPÅEERRRR<333;** och nu när klockan börjar närma sig elva ska jag ta tillfället i akt och bowla NEJ tända ett ljus för alla små barn som har en dröm om att blogga lika coolt och bra som mig en vacker dag. Jag har förövrigt bloggat sedan navelsträngen var fastklistrad i min navel nu så jag känner att det är dags att skriva ett avskedsinlägg till alla där ute i den unga natten. Nu är det ju även så att jag är uppe efter elva vilket är skitcoolt, mamma is out of town så jag är en mothafukking survivor on my own och är uppe hur fucking länge jag vill och svär hur jävla mycket jag vill! Nä, pappi är hemma hihi, nu blev ni allt oroliga för mig :) Ja de blev ni sötisar hihi jag vet nä sluta nu ta det lungt blir ju generad.. Juste, kommer ni ihåg den trebenta killen jag skulle berätta om? Cha Cha bloggen, litet bakslag idag men det var en lyckad fest igår! Solen steker på som fan idag så ska ut och sola lix. Haha det är ju natt Josef.. Juste, har ju inte presenterat mig än, Hej. Jag heter Josef och jag är 12 år och gillar röda skjortor. Så nu var det sagt, SKÖNT! Nu tycker jag att ni ska sova om inte eran mamma är "out of town" som sagt ;) Ni får klara er utan bild för jag har inte under mina 12 år som extremt känd bloggare lärt mig hur fan man får in en bild här.. Om någon har en röd skjorta kan ni väl kommentera så ska jag se vad jag kan göra! Så nu vet ni allt om den lilla killen med ett ben för mycket! GODNATT FOLKS OVER N OUT PEACE BROS YEEEAAAAAH!!!

Älskar min Johanna<3

Kommentarer
Postat av: edde

hahahahahahahaha

2012-04-17 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0