wake me up when september ends




#1 En låt jag fick på sången. #2 Lite av min garderob. #3 Bild från helgen.

Godkväll kära ni! Min dag har varit go som en ko, skrattade så tårarna sprutade på lunchen, emma och jag lär leva 10 år längre efter dom skratten! Sen har jag dansat och bodysteppat bajen av mig, så nu är jag helt slut!! Min kamera är förresten lagad = G L A D Johanna! Ska ta mig en dusch och försöka knoppa mig i säng, för mina morgonar ser ut såhär -> SNOOOOZE/ dötrött som en grillad lax/stressa smalbenen av sig! Hoppas ni har haft en bra dag, sov så gott! (Till dig som frågade så är bilden redigerad i en app på iphone som heter instagram! Och taack så mycket Sandra :D!)

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig bruttan! <3 älskar även våra sjuka jvla internskämt "varför slår du digsjälv, varför slår du digsjälv???" xDDD

2011-09-29 @ 21:53:49
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0