supermysig helg!


kommer nog en liten remixfilm på alla goa klipp vi spela in igår, (lina skulle fixa med de :D) men ni får njuta av den här bilden så länge!




när jag och lina tog ton......

så blev hensa väldigt imponerad och lina fällde en och annan tår, som ni kan se här då!


Hej! Hade en otroooligt mysig och rolig kväll med supergoa tjejor, många goa skratt haha! Vi grillade, skaka sönder rumpan, flummade, sjöng singstar, la oss som flodvalar i soffan och kollade på en film, en bra tjejmiddag helt enkelt :D Tack för kvällen! Sen åkte jag och Hanna hem till henne, kolla slutet på eurovision och sen somna vi som två stockar, pratat och haft en mysig förmiddag idag innan jag skulle hem till mormor på kalas, jääättegod mat och en del av min mysiga släkt hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0