save the earth, it's the only planet with chocolate mvh sötsugen tjej95


från weheartit
Hej!
Invigde min fina hattis idag! Efter skolan gick jag och josefine h&ottoson och käka på cafe kungsgatan, hur gott som helst :D Sen så efter en stund stack jag ner med 3 tjejor och badade, blev islängd av snälla daniel och putte med haha, har skrapsår över hela bena för råka skära mig lite  på alla råa havstulpanbabianer! Sen så va de då dags för den underbara träningen, HARKEL, fyfasen, e heeeelt slut!! Vi sprang 8km sammanlagt och sen spela vi lite volleyboll, kul :D Kändes väldigt mycket från gårdagens träning me, 5 spänn på att jag inte ens kan sätta mig ner och bajsa ordentligt på 3 veckor för att jag har sån uranisk (?) träningsverk! Ligger som en svullen säl i sängen och kollar på desperate housewives, äger ganska hårt xD!! Måste kolla vidare nu, detta blev nog världens onödigaste inlägg, men hare gött haaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0