ploj = helt okej skoj hehe!





1. min supersnygga fena som jag stressa ihop på 40min i slöjden haha, ser ut som stryk och de blir inga närbilder för sömmarna e ungefär lika raka som en banan!
2. svintohåret, sprayen satte sig som berget (syns typ bara där håret är ljusare) och jag fick skrubba sönder när jag kom hem, e röd i hårbotten ännu :(
3. hehhehe aril och the haj
4. bengan!!!
5. solbrända badtjejor!
6. liten del av klassen!

vet att jag inte har världens biff kriminell mage men de skiter jag rävbajs i för de kan ju ändå va kul att se va vi va utklädda till, kommer mer bilder när någon har skickat! CRED till 9a som va jäkligt grymt utklädda, (många andra med men)

Hej! Skrev ett inlägg igår, men glömde (?) publicera haha, smart :D Händer inget kul på veckorna typ, så finns inte övrdrivet mycke att skriva om, men idag hade vi iallafall plojfoto, då man ska klä ut sig, vi hade nog lamaste temat, (vattentema) men det gick ändå! :D Idag har jag bara tränat, pratat i telefonis med hanna, och nu ska jag käka tacos och jordgubbar, asgott!!! Hoppas ni mår bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0