min helg!



Min helg har varit en enda stor sommarbombskänsla, lukten av nyklippt gräs, grill, fina folk, skratt, film, en ljummen sommarkväll, bad, sol & fått färg, ett grymt jobbigt och skönt löppass med min papi, jordgubbar i massor och så vidare! Förutom att jag saknar min kära vän Hannis alldeles för mycket så är livet på topp och i veckan får jag reda på om jag har blivit antagen till ett high school år i usa 2012-2013, alltså nästa år, kan inte bli bättre :D!!!!! Hoppas ni har haft en toppenhelg, ska avsluta min med grillat och mys med familjen! Känner mig rumpigt glad och positiv, tjoho! :D Ha det fint, puss!

Och linus, visst är klänningen fin!! Men sista kommentaren kan vi ju diskutera haha :D!


Kommentarer
Postat av: linus

haha jag dör lite..

2011-05-09 @ 19:14:59
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0