i'm scared for this emotion


Hemma! Igår efter skolan åkte jag och Hanna till överby, leta som en gris efter avslutningsklänning, hitta en men den fanns bara i för liten storlek, rackarns. Börjar bli något stressad känner jag bara, typ 1,5 vecka kvar bara :( Får hoppas att jag hittar en i göteborg nästa helg!!! Vi hade iallafall en mysig och kul dag :D Sen slagga jag där och vi har ännu en gång knött sönder varandra i hennes underbara 90säng, ljuvligt! På bild ett blev jag racead i en kundvagn och hm mosad in i dom andra vagnarna, fränt! Och just nu i denna stund ligger jag som en flodval i min nybäddade säng och käkar jordgubbar och lyssnar på sköön musik! Fick med mig en söt sommarklänning hem igår iallafall, slänger nog upp nån bild på de när jag får tid :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0