gamla goingar





Hej! Är på jobbet nu och hittat massa gamla bilder, tatt dom absolut vackraste jag hitta här! Va rätt gullig tycker jag när jag va ungefär 5, fram till 2an nån gång (inga bilder från de nu här) sen gick det bara utför haha, tjock som en julegris när jag va 10 haha :D Inte tatt några sånna köttdolmefläsk bilder 10000 bilringar men ni kan ju tänka er mitt lilla face och en köttbullekropp! Ska förresten RULLA hem min moppe sen, kuul! Den startar inte, den är värre än båten i sällskapsresan när han säger ''femtioelftejävlasnurrjäveln'', knorr! Senare ska jag iallafall vara med Josefine och Simon, blir asnajsigt! Slänger upp lite bilder på min dammsugareboaorm orvar och min skurmopp sigge sen, puss!


Kommentarer
Postat av: linus

what a babe!

2011-05-07 @ 20:24:23
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0