-


Bild från höstas, saknar mitt blonda hår lite faktiskt :(
Hejsan hoppsan! Va kul med kommentarer haha, tack så mycke :D! Och till emma, japp nu hamnar vi på förstasidan av veckorevyn och får 12 sidor inne i tidningen med ;) NAAAAT, japp du&jag kan söka reklam för coop för jag kröp runt som en iller med supersmajl mellan hyllorna när jag fick höra om godisbomben ;)! 

Hemma från 2 mysiga och goa dygn med tjejerna på bilden, vi har suttit och väntat på en färja i 2 timmar för att vajern va av, sett en kille med nackspärr som såg ut som stänkarn, träffat på gurra från kokaburra, kollat på filmer, solat, käkat, snarkat, firat (?) valborg i hunnebo/smögen och haft det bra :) Va väl ingen superhit de där me smögen men kul att träffa lite nytt folk och så :D Lyssnat på ett band som stretcha, körde yoga, hoppa sönder och vråla som tjurar som rapa/baja ner sig, har sett bättre haha! När jag kom hem va jag utelåst och när jag kom in ropar min kusin från toa ''de kom bajs på gooooolveeeet'' NAJS!

Nu fastnade jag i datan också så mina kassler blev svartare än natten och det luktar rutten tonfiskröv i köket, ooops heheh! Nä har massa grejor jag måste fixa med så vi hörs mer sen! Hoppas ni mår bra :D


Kommentarer
Postat av: emma

Asså fuck johanna vi kommer bli kända som två fettokidz som säljer sina kroppar för godis... let's do it! ;D

2011-05-02 @ 18:17:07
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/
Postat av: emma

.p.s. Tror jossan att hon är brun eller nåt?!...

2011-05-02 @ 18:18:33
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0