viktor råttsvans på besök


När jag kom hem idag från skolan möttes jag av en liten busunge på 4 bast i hallen, en lång baamsekram och ett ''jag har saaaaaknat dig hanna'', mysigt! Pluggat en stund nu, känns som jag aldrig blir klar med skiten, menmen! Är otroligt bajs obeksrivligt sugen på att plugga i usa ett år, gå ett år här hemma och sen ta ett år av och åka dit och va utbytesstudent och gå i skolan där osv, får väl se vad som händer! Nu ska lille jag iväg och träna, gött de! Sommartid me nu vafan :D:D Kändes inte riktigt som de när de snöade igår, (kände för att hämta kökskniven och göra filé av mina tarmar när jag såg det.) men ja de går åt rätt håll iallafall vilket är grymt! Här får ni iallafall några söta bilder på min hardrock turkeytant till kusin! Puss!!!!

Ps. detta inlägg innehåller 10 utropstecken så nu gör jag !!!!!!!!!!!! några till bara för att de äger XD ds.


Kommentarer
Postat av: lina

tusan vad stor han blivit, haha!

2011-03-29 @ 16:50:05
URL: http://treesixfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0