crazy days


fått mina foton idag, detta är ett smakprov (hanna döda mig inte du får hämnas svinhårt det vet du älskade vännen!! :D)

11 år eller nått och fjäskar sönder!! (suttit och kollat igenom en låda med asgamla texter och brev, bilder osv från gamle dagar) och vem i hela friden sätter fast ett jävla nachochips på ett kort?

snyggaste skrivstilen! japp det värsta jag visste va ohyra (!?) vem fan använder ens det ordet hahaha! erik i idol och handbollsproffs som mål, kanon!


HAHAHA asså detta är höjden av konstnärlighet, från 2003, och det ska föreställa min familj på första, och jag på den andra haha, näslös och världens största skalle, snöggt!

det blir ju inte direkt bättre, apface95 <-- på 1 meter och 33 Sentimeter haha, och emma sa att jag alltid skrev om mat på min blogg haha, japp alltid älskat mat, här är då ett försök till att visa när jag äter??

HAHA 8bast och längst av alla, hm pappas ben ska vi inte ens gå in på! ritat med min docka med av nån jäkla anledning haha!

jag digga svenig musik, ska egentligen stå svängig men stavningen är ju otroligt bra!

hahah sak va en kanin men ser ju ut som en överkört tax! skrivit vad jag ska göra om jag får en kaninunge med! djurvän<333

min bästa leksak<333 och väluppfostrad antikrig tjej med stor vilja 8 år, inga krig tack / jorden!!!

ska inte tråka ut er med mer sånnahär bilder, så stoppar nu haha, men vad jag vill komma med de här inlägget är att dela av mig av mina teckningar och kommer nu i framtiden visa lite tips på hur man blir grym på att måla som jag :P hänt idag daa? XD käkat pluggat litt (ska försöka skriva ett inlägg utan att nämna nått med mat nästa gång, kommer gå åt brastad rondellens håll) tränat litt, hanna har våldgästat mig en timme, käkat lite mer, tränat lite, ska käka igen nu, äpplepaj som är så djuriskt gott! ha det bra godingar :D

och va kul att några svara på varför ni läste min blogg iallafall, det = glad johanna haha! :D så puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

älskar bilden med dig i tomas di leva-klänning, gabriel på en liten kulle haha!!

2011-03-24 @ 21:45:34
URL: http://linaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0