Humor = batteri lågt


YOoO!! Ville bara meddela er att jag har tråkigt som en liten jaguar som har blivit inlåst på nordens ark! Detta ser typ ut som den där grejen dom körde i fem myror är fler än fyra elefanter när man ska ta bort en bild för att den inte passar in bland dom andra, fast de kanske inte är så jädra likt när jag tänker efter, jag vet inte vad jag pratar om haha, solsting XD (så har man vart inne hela dagen :pPppP) Hm, ska förklara mina små tankar när jag ser dom här bilderna, säkert precis samma som ni känner!!

bild 1 dårrååå: ääh jag har fått en flis i ögat och ska precis gäspa!

bild 2: beatboxande morrdjur på safari i afrika, gjorde en grimars utomhus och vinden vände så fastna sådär lite grann

bild 3: mitt ena öga har fått hjul och snurrar som en jojo, tungan = wb kamelont och mina armar kör vi på en klassisk kinesiskamuren pose, voiila!

bild 3: suttit vid datan för länge och måste skynda mig till boxningen (rebus att de e boxning då me min knytnäve XD..)

KUUUL johanna.. de e ljust ute ännu wtf, dresserad kängrupong va gött da :P HEJDÅ innan detta inlägget anmäls av för många torra ''skämt''.


Kommentarer
Postat av: hannaaaaaa

hahahahaa så gooooo!

2011-03-15 @ 19:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0