snabba ryck här nu!!!!

får inte sitta här egentligen för mami blir garn på mig för jag bajsar på plugg och fastnar här heeeela tiden hehe... ops!! hemma från box nu iallafall, ska äta duscha och plugga, låter som en kul kväll, naaat! sovmorgon imorn med, underbart :D suttit och klurat ut dom äckligaste dofterna som finns nu med, så när jag dyker upp här igen får ni en lista på dom, (hmm rolig idé johanna, fast ne) så nu har ni veerkligen nått att se fram emot :D!!!!! ironi we löve<3 säger hejdå nu innan jag får vrida huvet, slänga en busted blick på mamma och få en mördarblick tillbaka! hare gött haj, räv gött aborre, björn gött säl, ni hänger med! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0