smörgåsgurka for the win


Tjeeeenare! (tänk er en lapplännings dialekt med 2 skedar gröt i halsen) Hur måååår nii :D? Bra får vi hoppas!! Med mig är det allt bra, hade en kanonkväll hos josefine igår, vi gjorde tacos och käkade, sen kom henny och emma över och vi kollade american pie och hade det superbra :) Sen sov jag där som sagt och istället för att sova ut (och ta vara på de fina vädret som är!) som resten av alla lediga folk så gick vi upp åtta och åkte till torp haha, en mysig och rolig dag, trots att min mage höll på att gå sönder och att jag har gjort bort mig för halva livet inne på teknikmagasinet haha! Nu ska jag snart iväg och träna, sket i det igår så är riktigt taggad!! Nä nu ska jag inte överdriva, hade helst tejpat fast mig i soffan men men! Ännu mer taggad på nationella i biologi imorn, haha kommer nog gå suuuperbra ... bajs. Slänger upp bilder snart, och bilder från igår får ni sen för min mobilsladd är hos jossan, PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0