sluta tolv läggs i gillalådan!


hejhej! kom nyss hem för jag slutade tolv, något som gick min väg idag haha!
idag har jag hittills: 

* halkat mig ner till musikskolan men när jag kom dit va dörren låst så jag kom inte in.
* haft sim i skolan, vilket var blött jobbigt och segt, livräddning är inte min grej så ska nog inte bli beachbrud/livräddare på miami beach!
* babblat bort en spanskalektion och plogat mig igenom en torskrumpans seg mattelektion!
* dratt med mig fetaste bajjigaste gitarren hem igen, inte ens spelat för han va på utbildning.
* halkat 10 gånger värre än bambi med gitarren, det är ju halare än askabans nyrakade skalle ute
och sist men inte minst sett en stackars postgubbe köra fast i en snöhög och skrattat mitt ondskefullaste skratt! nu sitter jag här och är hungrig som en babian som inte fått bananer på 150 (hund)år, e otaggad som en snaggad igelkott på att den här dagen får läggas på massa jävla plugg, och att hanna inte kan gå med på boxningen, fjärrkontrollens batteri i huvudet på oprah, hejdå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0