pizza, årets höjdpunkt i skolan



HEJ PÅ ER :D sicken otroligt magisk kvalite på dom här bildeluringarna, man ser ju jättebra med! :D Klampat runt i mina skor idag och känt mig lite som en flaggstång/höghus, ibland hade de änna vart gött att vart vara kortare! Jäjä, ska inte klaga :D Hur mår ni? Nä, hoppas ni mår bra säger jag istället för den andra frågan lär jag inte få svar på ändå. Sitter och smeker min pizzasvullo mage, (va pizza idag i skolan och gudars skymning matvraket spräckte magsäcken!!!) Slutade egentligen 12 idag, men hade gitarr 20 i två så orka inte gå hem, så himla typiskt :( Men va med hanna på hennes slöjd, haha crazy mathafakkas snackar vi! Jag är rastlös som en inburad apa på zoo, och nu ska jag släppa loss min raslössfet på gitarren,  och stoppa något i magen och sen iväg och boxas me mina biffarmar (så är dom som två överkokta spaghetti) poss haj leverpastej, och egentligen vem döper nått man ska äta till leverpastej ?!?!? man blir ju inte jääättesugen när man hör det, eller blodpudding, känns ju som att man ska få en 80årig tants mens serverad i en liten ungsfriterad pudding, förlåt om jag förstör för er som gillar det :D HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0