otrivin nässpray i rumpan på din katt



Hejhopp i stugan alla homosapier, whats up? :D Idag har jag haft en riktigt bra dag, skrattat jättemycke i skolan när vi hade volleybollträning, och sen åkte jag med Jessica hem, och jag har kramp i magen, goa människa hahaha! Vi har solat idag med, jessica brände sig dock lite (ni ser på bilderna) och jag drog på ansiktskanonen lite så de blev en rätt snygg bränna i fejset :) <-- Käkat korv, bullar & glass mums! När jag kom hem fanns det syltkakor som jag möla i mig som en varg som får ett stycke kött av personalen på kolmorden, me gusta <33

Haft nationella idag med, pissoar va svårt men skrev sönder handleden iallefall, när alla käkade godis åt jag kiwi för jag inte hade hunnit fixa nått, men det har jag tatt ikapp nu iallafall, vore ju himla synd om jag inte fick i mig min sockermängd för dagen :P:P Ha det bra för nu ska jag kolla på halv 8 hos mig och brotta ner min retsticka till bror!!!!!! \ m/ Johannis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0