oh oh how you're my hero, oh oh how you're never here though.


bilden till vänster, hm eh hehe jaa skolmaten ser verkligen ut som bajs ibland, och då fick vi den briljanta idèen att lägga en på ringen och skrämma skiten ur någon, hahah åh mogen humor<3 bilden till höger, en onytagen på mig och josafajne som jag va med en stund efter skolan, fika och sånt mys!

sen så (eftersom jag är en gottesnoffs och en braig vän!!) åkte jag hem till hannis (svinigt roligt biltur med min galna morfar haha!) med grejer till tårta, så vi baka fetaste, bokstavligen, tårtan som la sig gött i magen! sen så gick vi ner och drog en pizza haha fyfasen, när vi är där nere säger hanna ''det finns massa godis i kylen'' jag ba ''VAFAN SITTER VI KVAR HÄR FÖR DÅ!??!'' sumot har uttalat sig, så vi halka oss hem och satte tänderna i snuskigt mycket choklad, herregud det har aldrig varit så skönt att borsta tänderna som när jag kom hem, kändes som att tänderna skulle ramla ur på mig! otroligt bra kväll iallafall, kramp i magen av mat absolut, men mest av skratt!

tårtizen da :P --> ove sunberg, jättelikt yeee....

hahah söt, sockerkick ftw

<-- åh va vackert, fräscha! haha skrattat så jag vibrerat idag me like! och detta -> får avsluta min mages refreng för idag, hälsosamtjej_95 levererer yoo!

slänger upp några filmer om en stund också, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0