mjölksyra e la gött


(någon knepig bildråtta men inlägg blir roligare med bild så detta får gå)
Hejhej alla läckra polkagrisar! Blev ingen boxning för mamma hann inte hem, men stack ut på ett riktigt skönt, kul och JOBBIGT intervallpass på en timme med mina päron, trevligt! Käkat lite kvälle (kan man säga så, frulle, midde, mellis, kvälle osv, ja vi kör på de!) och nu ligger jag och vilar mina två trästockar till ben dom är heeelt slut, och min rumpa som känns som en svullen bratwurst av alla spurter, pjew.. desperate housewives har börjat, efterlängtat OH-JA! Borde egentligen göra viktigare grejor, som till exempel öppna den förbannade biologiboken, men tänker bannemej inte missa detta! puss hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0