mat är livet


haha glad tjej på julafton, usch hade ju feber som bare saten och låg i influensa 1 vecka efter det, usch :(

Morsning korsning igen! Käkar asgo mellis, smoothie ägg&sånt grovt bröd som får tarmen i hårt arbete i timmevis, och kiwi, (intressant oh yeah *lägger mig på backen och lirar luftgitarr och vrålar på tyska* <-- hoppas ni får fram en bild i huvudet :)) Måste ge er ett tips från mästarn i matlagning!! Ta en dl med frysta bär (detta är till en person då) kan va va som helst, men det är svingott med hallon/blåbar, eller hallon och mango, och en dl mjölk och ''kör'' med en sån mixer, voila! Man kan ha i lite florsocker också, men det funkar lika bra utan :D Haha åh jag ska nog söka till hells kitchen <333

 Sitter och pratar med josefine också, fast hon jobbar så hon har lagt mobilen i fickan så jag får sitta och lyssna på när hon pratar med kunder och pratar om en herrans massa blommor, till skillnad från mig som kan typ namnet på maskros och tulpan! skillz från fröken nilz! Kollar på fuskbyggarna och spelar gitarr och sjunger med, rätt grymt att vara tjej ibland eftersom man kan göra så många saker samtidigt vilket våran motras (härstammning från apan vilket är otroligt tydligt) männen inte klarar av, dom kan ju inte utföra något och tänka samtidigt, så tänka väljs ofta bort i många situationer! Oj va jag klankar ner på killar :D Hehe skämt ååsajdo, hörs! / feministisk matälskare med en florist i luren!

JUSTE JA!! LÄS innehållsförteckningen på kaviar, det är rena kinesiskan, fy17 va mycke knasiga grejer dom har stoppat ner i det!


Kommentarer
Postat av: EmmaCarlzone

hahaha bilden "varför köpte ni så 'lite' paket? :((("

2011-03-22 @ 19:55:01
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0