lördag+söndag.


Tjeeenare! Har inga bra bilder från igår, får se om jag kan hitta nån som inte är kolsvart och suddig, eller om någon kan skicka hehe! Men började med att jag åkte in till torp, måste berätta detta, (LÄÄÄS) så heemsket pinsamt haha!! Sist gång jag var på torp med en kömpis, skulle hon köpa en present till hennes kompis, (invecklat så glöm det) iallafall, en massagestav haha! Och så rök jag på den uppgiften att köpa den, så jag ba ''eh ja.. det är ju till en kompis som fyller'' han i kassan skratta typ åt mig och sa ''det brukar låta så ;););)'' osv, ville bara sjunka genom jorden haha! MEN så igår skulle vi köpa en jävla dildo till emma hahha, och jag va tvungen att köpa det, så jag går in där igen, en annan kille som hjälper mig (som dessutom ser riktigt bra ut) och jag får säga vad jag ska ha osv, och sen blev det sådär PINSAMT igen, han bara ''du behöver inte skämmas vi bryr oss inte, jag bjussar me några batterier här ;);)!!'' jag ba ''haha... det är inte ens jag som ska ha den :('' så ropar han som hjälpte mig sist från andra sidan av affären '' SÅ SA HON SIST MED '' så varenda jävel i hela affären hör hahhaha, kände mig som en dildomissbrukare och rullade ut som en tomat fyfan!

Iallafall, det blev en mysig och bra kväll hos emma med trevliga tjejor, film gott käk och mys! Sen åkte Hanna med mig hem och vi sov här, somna vid halv fem efter en massa skratt och tjöt, vaknade tidigt som attan och va superpigga, men låg och drog oss i sängen nån timme, gick upp och gjorde väärldens jävla brakfrukost, gudanes va gott! Sen va det käk hos mormor och morfar med moster och co, mysigt!

Nu sitter jag här och blir spammad med nått virus på fb, surar över det ruttna vädret och ska snart få lite grejer överstökat inför hemsedal, vilken novell detta blev, men vi hörs senare! puss


Kommentarer
Postat av: EmmaCarlzone

svar: schluuta nu! du är alltid söt din lilla baj! tack själv, och tack för den fina presenten! benny is my best friend ;)

2011-03-27 @ 20:06:02
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0