i'm standing where you left me


Hejhopp, blivit lite knapert med bloggelibloggela update här! Massa grejor som ska va klara innan hemsedal, så hinner inte, wäääblö!!! Kännt mig hängig idag med, snorig som en 2åring på dagis som de hänger loskor ur näsan på, tung i skallen osv, nog för att jag är mindre bra (FÖRJÄVLA DÅLIG) på volleyboll redan men de blir ju inte bättre när huvudet är på en annan planet, pjeeeew tur att de va sista träningen för mig för vill bara gräva ner mig i jorden när jag är där haha (de är träningar i skolan, jag går inte i de :)) jag missbrukar för övrigt utropstecken och paranteser har jag märkt :D! Så när jag kom hem från skolan så la jag mig i soffan, och kolla på she's the man, som är en liten favvis mehe<33 Kommit en mening längre ungefär, på min inlämningsuppgift och käkat pannkakor med gräddus och syltus, obeskrivligt gott!

och hanna när du läser detta, vi kommer bli som freddan och martin i sveriges värsta bilförare/hänga me hans kinespolare till mumindalen!!


Kommentarer
Postat av: freddan

HAHAHAHAHAHA jag läser alltid!

2011-03-31 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0