här kommer alla känslorna på en och samma gång


från weheartit
Hej! Skrev ett jättelångt, trevligt, roligt inlägg förut, gissa vad? Då hänger sig internet, citronsur blir man då! Idag har jag simmat, lekt roliga lekar med min klass på so'n, nästan råkat köra över två störda hundar med moppen på vägen hem, käkat goa pannkakor, ätit upp morfars läskigt goa bröd och längtat till hemsedal, borde ha pluggat matte eftersom jag inte ens öppna boken igår, men jag orkar inte de heller (posetivt inlägg detta blir känner jag, wiho) är irriterad, sur, deppig och känner mig som en ovattnad bananklase i djungeln, borde vattna min stackars blomma som nog är lika torr som indiens stränder, och nu lät jag som en 80årig tant i en lägenhet med katter och blommor, fem poäng på det! Vakna supersent idag så hade 2min att ta på mig nått, och det va ju kallt som ett isbjörnsanus ute så att dra på sig shorts eller nått trevligt va ju som att hoppas på regn i öknen. Och fy sjuttons kameler i en låda med vinbärsfjärt vad jag äcklas av disktrasor haha, luktar som en fiskaffär med 100 år gamla fiskar ser ut som två rynkiga pungar från serbien och gud vet allt vad det finns att säga om dessa disktrasor, blä!

&Jag hatar den här känslan, när det känns så hopplöst inom en, det finns inget som kan förändra hur det är, man får bara bita i det sura äpplet och försöka vara så stark som möjligt när man inombords vill lägga sig ner och inte resa sig på några hundra år, och den där känslan av saknad som gnager i en som en jävla utter som käkar träd i happaranda, så känns det och jag hatar det. Nu fattar ni kanske ingenting, och det behöver ni inte göra heller för va bara tvungen att skriva av mig, det är ju trots allt min blogg :)! Det här inlägget slutades med atlantendjupt+depp+emo+sömnvarning-style men, ha en bra kväll så hörs vi och får hoppas att jag är positiv som en överenergisk studsmatta med regnbågar som glittrar och my little ponnies som springer runt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0