my tired heart is beating, so slow


Hej! Inte hunnit och inte haft nån ork att sitta vid datan dom dagarna jag inte har skrivit. I torsdags åkte jag och Hanna till torp efter skolan, mysig dag med en underbar människa! Igår jobbade jag efter skolan, sen mötte jag upp josefine, vi käkade go mat och kollade film och prata iväg tiden, kände mig hängig, öm i kroppen och ont i huvudet osv, så skönt att bara va hemma och ha en mysig fredagskväll med min goa tjej! Kunde inte sova länge alls idag, vaknat säkert tio gånger under morgonen och försökt somna om, så gick upp och borra ner mig i soffan och kollade på Dear John, sett den förut men den är riktigt bra, inga torra kinder där inte, jag är jättekänslig när det kommer till filmer som berör, finns inget stopp på de hah :( Men jag älskar att kolla på ''sånna'' filmer, det är skönt på nått sätt trots att dom ofta är väldigt sorgliga. Låten ovanför är med där och den är kanonfin :)

Idag ska jag, efter en alvedon (bajs på det) dega lite, sen upp till hallen och se när tjejorna spelar match och sen hem till en kompis som har fyllt, blir nog bra! Ha de superfint så hörs vi nog snart igen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda - MÅÅÅRTEN

Matchen är inställd idag så det blir lite ensamt om du skall upp till Kronberg och titta ;)

2011-03-12 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0