du finns i varje andetag, i varje steg.


favoritbild i repris hehe
Hej, hoppas ni har haft en kanonhelg, jag ska knoppa mig i säng och tagga för sim på gympan första lektionen, häng en kaktus i pungen va segt, ååh. Har iallafall framkallat, fula, galna, störda och bilder som bör hållas hemliga (?) till mitt album, den som framkallar dom och skickar hit dom kommer nog tro att jag har slått skallen i asfalten! Men har ju ett album som jag slänger in massa minnen och text, kul att ha när man blir äldre hehe! Såå, sov så jättegott :D

Har tänkt på en grej med, varför läser just du min blogg?:D Vad ni vill ha mer/mindre av och vad som är bra och dåligt osv, hade vart jättekuul om ni hade svarat, det tar ju inte alls långa stunden, (nu kommer säkert ingen svara så kommer det se helt mobbad ut haha, hade inte direkt förväntat mig att någon skulle svara, men det hade vart KUL om nåågon gjorde det iallafall) jaja, puss på er / mästaren på att tjata!


Kommentarer
Postat av: jessipessipäronpuuung

2011-03-21 @ 23:16:03
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/
Postat av: jessipessipäronpuuung

för du är rolig ! fortsätt som du gör så går allt nog som det ska haha :D:D:D:

2011-03-21 @ 23:18:02
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/
Postat av: jessipessipäronpuuung

för du är rolig ! fortsätt som du gör så går allt nog som det ska haha :D:D:D:

2011-03-21 @ 23:18:05
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/
Postat av: Emelia

Jadu, du kanske inte visste att jag läste din blogg, haha!!

Jag tycker det är bra som det är Johanna, du har så speciella men roliga inlägg ;)

Puss från mig!

2011-03-22 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0