allting har ett slut & allt det vackra är kort


hahah mästaren i redigering<333
Hej! Najsig dag än så längre, förutom att det va som att flytta på ett betongblock när jag skulle upp i morse, dagen har bjudit på en guppifisk i mitt glas i matsalen, en volleybollträning på 20 minuter, ett praktiskt prov i np biologi med labbrock, labbglajjer och en springande johanna i korridoren, ett matteprov som jag vill elda upp, nä men nästan, (detajlrikt här jaajamen! ni behöver kanske inte veta vad jag har gjort varenda minut av mitt liv men jaja :D) sen följde jag med josefine hem, riktigt go dag! Nu ska jag ta min rumpa som helst vill vara fastlimmad med soffan, ut och springa! Hehe hörs senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0