åh vilken tur man kan ha dååå!


Helt underbara shorts som jag vill ha såhäääääär mycket!
Jo, va nere och fixa present i förmiddags (Han som slog in presenten gjorde bannemej den FULASTE inslagningen i världshistorien utan att överdriva!!!!) så kommer jag hem helt utmattad efter att ha gått alla tusen backar hem, och så tänkte jag i huvudet att det inte skulle förvåna mig om jag va utelåst nu, gissa vad? JO då är jag såklart det, jag lämnar aldrig min mobil inne, har alltid med mig den, men såklaaart inte idag! Skulle få igång min störda moppe som har ryck, försökte säkert 100 gånger innan det gick! Hamna iallafall hos mormor och morfar för att hämta nyckeln, passa på att äta lite med och va där sen stund, trevligt! Nu är jag iallafall äntligen inne och ska snart hoppa in i en dusch och fräscha till mig :D Ha det bra.

 


Kommentarer
Postat av: sofie

oj shit vilka snygga shorts vart kommer dom ifrån??kram

2011-03-12 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0