varnar känsliga läsare xD


Först vill jag välkomna alla läsare till jojes&eddes frisörskola xD!! Det började rätt bra med ett gott försök att göra en håruppsättning på lilla moi!

& jag ville ju inte va sämre, så gjorde en på edde :) Rätt nöjd faktiskt..
Modell: Hanna edden edvardsson
Stylist: Johanna (Jag)

Här ser man lite tydligare på hur frisyren ser ut på sidorna :):)!!
Ps. Bara att höra av er om ni vill ha frisyrtips/ Hjälp att göra balfrisyer, joje e alltid på hugget :P


Hanna gjorde sen en älginspererad tuppkam på mig (Ps. små bullar på huvudet kommer vara mycket inne vår 2012 MVH modeikonen JN)

Sen vill jag bara tipsa, snåla inte med läppstift!! ASsnyggt när man helst tar 1 cm extra runt hela munnen :)! Hoppas jag har inspererat er, enkla frisyrer man kan göra när fantasin tryter :P  Take care and brush your hair xD!!

Kommentarer
Postat av: Eddesfrisörskola

HAHAHAHAHAHAHA fysatan nisse, jag blev riktigt nöjd med resultatet av den du gjorde på mig! längtar redan till studenten ... ;););););););) hahaha, fy helvete va FULA, // håruppsättarn edde junior// love u

2011-06-11 @ 17:38:54
Postat av: Emma Carlzon

perfekt förstadagenigymnasiet-frisyr! drar inte till sig allas blickar, men visar ändå att man är där ;)

2011-06-20 @ 13:07:37
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0